ONDERSTEUNING OP IT AFDELING


Als grotere organisatie heeft men vaak ondersteuning van een interne systeembeheerder of IT afdeling. Systrax ondersteunt uw IT afdeling.

WELKE ONDERSTEUNING?

Voor verschillende relaties vervullen we de rol van sparringspartner voor de eigen technische mensen. Het kunnen houden van ruggespraak over issues die spelen bij uw klanten helpt uw ICT afdeling om effectiever te werken.
Zij moeten hun veelal complexe vragen aan iemand kunnen stellen. Daar is binnen de eigen organisatie of kennis netwerk niet altijd de middelen voor.

HOE WERKEN WIJ?

De dagelijkse werkzaamheden zoals onderhoud en helpdesk worden zelf gecoordineerd. Pas als er een situatie is waar aanvullende expertise benodigd is schakelt u Systrax in.
We werken samen met de systeembeheerder en zijn een luisterend oor. Door vanaf de zijlijn te kijken met een frisse blik kan een groot probleem alsnog getackeld worden. 

Ook implementeren we oplossingen op projectbasis en dragen na oplevering het beheer over aan de IT afdeling. Zo profiteert u van onze kennis en ervaring terwijl toch de ICT kosten beperkt blijven.

Onze ervaring is dat het als zeer prettig wordt ervaren om met iemand te kunnen praten die je op technisch vlak helemaal begrijpt. Vaak is het al genoeg om alleen maar ideën te ventileren om bevestiging te krijgen over gemaakte keuzes of een ingeslagen richting.
We zijn er niet om de rol van systeembeheerder over te nemen, maar zijn uitsluitend consultant om mee te sparren.

NIET ALLEEN BIJSPRINGEN MAAR OOK OPLEIDEN

Wij streven naar een ontwikkelingsproces waarin uw ICT afdeling dusdanig ondersteunt en opgeleid wordt dat wij geleidelijk aan kunnen afbouwen in werkzaamheden. Zo creërt u meer ICT kennis in uw eigen organisatie door middel van externe expertise en opleiding.